Karrierechancen bei Erich Meyer-Gillessen AG:

Gestalten Sie Ihre Zukunft in der dynamischen Welt der Baubranche

Willkommen bei der Erich Meyer-Gillessen AG, Ihrem Tor zu einer spannenden Karriere in der Baubranche! Seit 1977 sind wir ein führender Großhändler für Bauspezialitäten, wo Sie nicht nur einen Job, sondern eine Berufung finden, die Ihre Leidenschaft für Innovation würdigt.

Unsere Unternehmenskultur basiert auf Dynamik, Teamgeist und klaren Zielen. Als stolzes Familienunternehmen legen wir Wert auf den geschäftlichen Erfolg und das Wohl unserer Mitarbeiter. Wir bieten vielfältige Karrieremöglichkeiten, um Ihre Talente zu entfalten und einen wesentlichen Beitrag zu leisten.

Unabhängig davon, ob Sie bereits Erfahrung haben oder in diesen attraktiven Beruf einsteigen möchten, bietet die Erich Meyer-Gillessen AG ein Umfeld voller Herausforderungen und Möglichkeiten. Entdecken Sie unsere Stellenangebote, lernen Sie unsere Werte kennen und werden Sie Teil eines Teams, das aktiv die Zukunft des Bauwesens mitgestaltet. Wir freuen uns darauf, gemeinsam mit Ihnen neue Wege zu beschreiten. Werden Sie Teil der Erich Meyer-Gillessen AG und helfen Sie uns, die Zukunft zu formen!

Bedrijf

EMG Erich Meyer-Gillessen NV is een dynamisch familiebedrijf, die een gamma bouwspecialiteiten commercialiseert, deels produceert en ontwikkelt.  Als groothandelaar werkt EMG met de meeste bouwhandelaren samen in België en Luxemburg, zoals in het Zuiden van Nederland.  EMG NV is zowel bij aannemers alsook bij architecten goed geïntroduceerd.  Dankzij onze know-how en de permanente contact met vaklui, bieden wij doeltreffende oplossingen voor zeer conrete situaties.  Daarom wordt EMG NV beschouwd als de specialist voor:

  • drainage en afdichting van kelderbuitenmuren en vloerplaten
  • de verankering, drainage en verluchting van de spouwmuur
  • lichte, verluchte, aangename en nuttige levensruimtes in „het nieuwe -1“.
  • gazon- en bodemstabilisatie.

Uw taken en verantwoordelijkheden

Voor de in de bouw bekende merken zoals DIBA®, Platon™, ASKI®, MEA®… enz. zijn wij ter versterking van ons bestaand verkoopteam, op zoek naar een buitendienst – account manager voor Vlaanderen.

  • D.m.v. regelmatige kontakten met bouwmateriaalhandelaren, aannemers, architecten, werfleiders enz. is het uw taak, het bestaande cliënteel te onderhouden en te ontwikkelen, maar ook nieuwe producten te promoten en vooruit te brengen.
  • Je volgt nauwlettend de marktevolutie op en ontdekt nieuwe opportuniteiten.
  • Je onderhandelt over details van de verkoop, rondt contracten af en bedenkt samen met de klant nieuwe acties om deze ook uit te voeren.
  • Je werkt in team samen met uw binnendienst-partner:  offertes, bestellingen, agendabeheer, opvolging van projecten, enz.
  • Je verkoopt toepassingen en oplossingen voor de mensen op de werf, niet alleen producten.
  • Je assisteerd na behoefte aan klanten-evenementen en verzorgd onze dealers en eventueel de eindverbruikers met product-training sessions.

Uw profiel

  • Als verkoper heeft u de gewoonte, een verkoopsector doelgericht en met persoonlijke inzet en passie te bewerken.
  • Uw heeft een echte handelsgeest en hebt plezier, lange termijn relaties op te bouwen.
  • U bent dynamisch, geëngageerd, resultaatgericht en u neemt initiatief.
  • U kunt zowel in teamverband als zelfstandig werken.
  • U bent goed in het organiseren en plannen van uw werkzaamheden en verantwoordelijkheden, waar ook veel vrijheid tegenover staat.
  • U heeft een goed technisch begripsvermogen ongeacht de sector.  Ervaring in de bouwsector is geen vereiste maar een plus.
  • U hebt een kennis van het Frans (mondeling).
  • U bent woonachtig in de provincie’s Limburg / Antwerpen / Vlaams-Brabant.
  • Het hoofdkantoor is in St. Vith – Oostkantons, waar u regelmatig (1-2 x per maand) verwacht zal worden.

Ons aanbod

  • Vaste salaris, premies, bedrijfswagen.
  • U komt terecht in een stabiele bedrijfsomgeving met een ideale work-life-balance, een stimulerende werksfeer met aandacht voor flexibiliteit en persoonlijke verantwoordelijkheid.
  • Serieuze logistieke ondersteuning, o.m. door geïnformatiseerde communicatie met onze verkoopactieve binnendienst.
  • Uw dagelijks werk bestaat uit gerichte, goed gestructureerde klantenbezoeken, die van thuis uit beginnen. 
    Na afloop van de opleidingen beperkt zich de aanwezigheid op kantoor in het gemiddelde tot 1 – 2 x per maand.

Momentan haben wir keine offenen Stellenangebote, aber Sie können sich gerne auch spontan bei uns bewerben!

N’hésitez pas à nous contacter …