Opportunités de carrière chez Erich Meyer-Gillessen SA:

Forgez votre avenir
dans le monde dynamique de l’industrie du bâtiment.

Bienvenue chez Erich Meyer-Gillessen SA, votre porte d’entrée vers une carrière passionnante dans le secteur de la construction ! Depuis 1977, nous sommes un leader de spécialités pour la construction, où vous trouverez non seulement un emploi, mais une vocation qui valorise votre passion pour l’innovation.

Notre culture d’entreprise repose sur la dynamique, l’esprit d’équipe et des objectifs clairs. En tant qu’entreprise familiale, nous accordons de l’importance au succès commercial et au bien-être de nos employés. Nous offrons une variété d’opportunités de carrière pour développer vos talents et apporter une contribution significative.

Que vous ayez déjà de l’expérience ou que vous souhaitiez vous lancer dans ce métier attractif, Erich Meyer-Gillessen SA offre un environnement plein de défis et d’opportunités. Découvrez nos offres d’emploi, familiarisez-vous avec nos valeurs et rejoignez une équipe qui participe activement à façonner l’avenir du secteur de la construction. Nous nous réjouissons de parcourir de nouveaux chemins avec vous. Rejoignez Erich Meyer-Gillessen SA et aidez-nous à façonner l’avenir !

Bedrijf

EMG Erich Meyer-Gillessen NV is een dynamisch familiebedrijf, die een gamma bouwspecialiteiten commercialiseert, deels produceert en ontwikkelt.  Als groothandelaar werkt EMG met de meeste bouwhandelaren samen in België en Luxemburg, zoals in het Zuiden van Nederland.  EMG NV is zowel bij aannemers alsook bij architecten goed geïntroduceerd.  Dankzij onze know-how en de permanente contact met vaklui, bieden wij doeltreffende oplossingen voor zeer conrete situaties.  Daarom wordt EMG NV beschouwd als de specialist voor:

  • drainage en afdichting van kelderbuitenmuren en vloerplaten
  • de verankering, drainage en verluchting van de spouwmuur
  • lichte, verluchte, aangename en nuttige levensruimtes in „het nieuwe -1“.
  • gazon- en bodemstabilisatie.

Uw taken en verantwoordelijkheden

Voor de in de bouw bekende merken zoals DIBA®, Platon™, ASKI®, MEA®… enz. zijn wij ter versterking van ons bestaand verkoopteam, op zoek naar een buitendienst – account manager voor Vlaanderen.

  • D.m.v. regelmatige kontakten met bouwmateriaalhandelaren, aannemers, architecten, werfleiders enz. is het uw taak, het bestaande cliënteel te onderhouden en te ontwikkelen, maar ook nieuwe producten te promoten en vooruit te brengen.
  • Je volgt nauwlettend de marktevolutie op en ontdekt nieuwe opportuniteiten.
  • Je onderhandelt over details van de verkoop, rondt contracten af en bedenkt samen met de klant nieuwe acties om deze ook uit te voeren.
  • Je werkt in team samen met uw binnendienst-partner:  offertes, bestellingen, agendabeheer, opvolging van projecten, enz.
  • Je verkoopt toepassingen en oplossingen voor de mensen op de werf, niet alleen producten.
  • Je assisteerd na behoefte aan klanten-evenementen en verzorgd onze dealers en eventueel de eindverbruikers met product-training sessions.

Uw profiel

  • Als verkoper heeft u de gewoonte, een verkoopsector doelgericht en met persoonlijke inzet en passie te bewerken.
  • Uw heeft een echte handelsgeest en hebt plezier, lange termijn relaties op te bouwen.
  • U bent dynamisch, geëngageerd, resultaatgericht en u neemt initiatief.
  • U kunt zowel in teamverband als zelfstandig werken.
  • U bent goed in het organiseren en plannen van uw werkzaamheden en verantwoordelijkheden, waar ook veel vrijheid tegenover staat.
  • U heeft een goed technisch begripsvermogen ongeacht de sector.  Ervaring in de bouwsector is geen vereiste maar een plus.
  • U hebt een kennis van het Frans (mondeling).
  • U bent woonachtig in de provincie’s Limburg / Antwerpen / Vlaams-Brabant.
  • Het hoofdkantoor is in St. Vith – Oostkantons, waar u regelmatig (1-2 x per maand) verwacht zal worden.

Ons aanbod

  • Vaste salaris, premies, bedrijfswagen.
  • U komt terecht in een stabiele bedrijfsomgeving met een ideale work-life-balance, een stimulerende werksfeer met aandacht voor flexibiliteit en persoonlijke verantwoordelijkheid.
  • Serieuze logistieke ondersteuning, o.m. door geïnformatiseerde communicatie met onze verkoopactieve binnendienst.
  • Uw dagelijks werk bestaat uit gerichte, goed gestructureerde klantenbezoeken, die van thuis uit beginnen. 
    Na afloop van de opleidingen beperkt zich de aanwezigheid op kantoor in het gemiddelde tot 1 – 2 x per maand.

Actuellement, nous n’avons pas de postes vacants, mais vous pouvez également postuler spontanément !

N’hésitez pas à nous contacter …